4. závod - Jeseníky startuje za:

00
DNY
:
 
00
HODINY
:
 
00
MINUTY

AKTUALITY

ČTVRTEČNÍ OKÉNKO MONČI BOHUNSKÉ- pro ženy:)

2017.05.04 - Ahoj sporťačky :) Dnes přináším informace zaměřené na volbu vhodného spodního prádla. Rozhodla jsem se tak proto, že Vás chci varovat před dost nepříjemnou bolestí. Doufám, že tyto informace Vám budou užitečné. :)

Přečíst více

ÚTERNÍ OKÉNKO ZBYŇKA CYPRY - REGENERACE

2017.05.02 - Ahoj sportovci, jak jde trénink? Cítíte se někdy unavení? Nevadí, dnes si řekneme něco o regeneraci. Začneme tím, že si ji rozdělíme na tu každodenní, rozuměj po tréninku přes týden, a na pozávodní. Taky naťukneme otázku komprese (zejména kompresních návleků) a jejího vlivu na regeneraci.

Přečíst více

ČTVRTEČNÍ OKÉNKO MONČI BOHUNSKÉ - Pohádka o vestě a batohu

2017.04.27 - Ahoj holky, tak co, už trénujete? Dnes přináším informace, které by Vám mohly pomoct při výběru vhodného batohu na závod Horské výzvy.

Přečíst více

ÚTERNÍ OKÉNKO ZBYŇKA CYPRY - TREKOVÉ HOLE

2017.04.25 - Ahoj sportovci, začíná jít do tuhého! Start se nezadržitelně blíží a my se budeme v dnešním okénku věnovat TREKOVÝM HOLÍM. Existují dvě skupiny lidí. Jedna, která stejně jako já, na delší distanci neudělá bez holí ani krok. Druhá skupina, můžeme ji klidně nazvat „odpůrci holí“, buď hole nepoužívá vůbec, nebo před každým závodem stojí před rozhodnutím, zda jít s holemi, či bez. Rozhodnutí přitom bude ovlivňovat především výškový profil a taky délka trati. S přibývajícím počtem km a vzrůstajícím převýšením příznivců holí přibývá. A i ti, co jasně před startem prohlašují: "Mi ty hole stejně zavazí a brzdí mně!" začnou zvažovat, jestli by si je neměli raději přibalit.

Přečíst více

ČTVRTEČNÍ OKÉNKO MONČI BOHUNSKÉ - 2.díl

2017.04.20 - Ahoj sporťačky, v dnešním okénku Vám sepíšu pár rad týkajících se předzávodní přípravy a samotné předstartovní horečky:) Začnu asi tím, co a jak pít a jíst. Pro mne osobně je moc důležité tělo zavodnit. A to v tom smyslu, že cca týden před závodem začnu více doplňovat tekutiny a minerály. A dopřávám si také pravidelný přísun magneska abych alespoň z části předešla možným křečím v závodě. Nedoplňujte ho však přespříliš nebo by vás to mohlo taky pěkně prohnat :)

Přečíst více